Tema: Re: hangover 2
Autorius: Name
Data: 2011-06-04 20:51:31
Pvz Fast Five (2011) filmo irgi niekas nemini, nors jau 1men praejo kaip
rodo, o ir vairuotojai is iprastu masinu nepersedo i kosminius laivus. :)

Na ant visokiu Avatar (2009), Inception (2010), TRON: Legacy (2010) gal ir
realiau jauciasi matosi + ziurint filma kinoteatre nei per TV, bet kad ant
The Hangover (2009,2011) ir panasiu filmu labai abejoju.

Pagal mane gavosi Pigi chaltura The Hangover Part II (2011) filmas, su
tikslu neisbarstyti The Hangover (2009) ziurovu ir galbut pritraukti nauju
ir kad filmas butu pelningas.
Sakyciau gavosi kazkur Dude, Where's My Car? (2000) lygio filmas tik
vyresniems, o as tikejausi kazko panasaus bent i The Hangover (2009) lygi
arba dar geriau Wedding Crashers (2005) lygio filmo.
Vot bus siurprizas ir ablomas man, jei tas bobiskas hangoveris Bridesmaids
(2011) pasirodys kurybiskiau padarytas filmas lyginant su vyrisku The
Hangover Part II (2011)

The Hangover Part II (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1411697/
Paziurejau RU kalba, ~TS kokybe. Pagal mane

Nuobodziai-Vidutiniskas filmas. ~2.5-3 balai is 5