Tema: Re: hangover 2
Autorius: marukas
Data: 2011-06-01 15:51:12
?Tai net neaisku, kuris labiau kinoteatrinis zanras. Komedijos ar Efektu
klipai. Kai juokiasi visa sale, nori nenori ir paciam tenka. Todel visos
komedijos kine buna daug juokingesnes. Cia kaip su tais juoko maiseliais :)

"Rimgailius"  wrote in message news:is5bpn$umu$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai supratau Super 8 nevertas kino seanso, o sitas jau vertas? Cia
tikrai nieko nesumaisei? Juk tai TIK KOMEDIJA, kame cia kinoteatro
pranasumas pries TV?