Tema: Re: Legacy [2010] (OST)
Autorius: bat0nas \(bullka\)
Data: 2011-05-25 17:38:54
Kas įdomiausia - tik po filmo sužinojau, kad ten kažkoks uber soundtrack'as
yra. Vienu žodžiu - nekrito į ausį :)

On 2011-05-25 15:05:51 +0300, "bat0nas \(bullka\)" <bullka@gmail.com> said:

> Gal čia reikia būti Tron ar DaftPunk fan'u - nežinau (nieko nebuvau
> girdėjęs apie Tron ir DaftPunk nesiklausau). Bet man šis filmas - kažkoks
> totalus nesusipratimas. Gaila sugaišto laiko ir tiek.

As, kaip Daft Punk fanas, tai tik del to filma ir ziurejau. Pirmosios
filmo dalies nemaciau. Nors ir nesu fantastikos megejas, bet filmas
patiko, zinoma, pagrinde del soundtracko, o toliau del efektu. Butina
filma ziuret su gera garso aparatura. Filmas ir neturi patikti
kiekvienam.