Tema: Re: Tron: Legacy [2010] (OST)
Autorius: bat0nas \(bullka\)
Data: 2011-05-25 15:06:03
Gal čia reikia būti Tron ar DaftPunk fan'u - nežinau (nieko nebuvau girdėjęs
apie Tron ir DaftPunk nesiklausau). Bet man šis filmas - kažkoks totalus
nesusipratimas. Gaila sugaišto laiko ir tiek.

Pažiūrėjau per LCD TV. Garsas irgi OK.

Na bet filmas kažkoks totaliai vaikams. Mintis lyg gera, bet, vietoje jos
normalaus išpuoselėjimo, filmo kūrėjai nuėjo užsiciklino ant blizgučių ir
CG.

Geriau pažiūrėkite "The Lawnmower Man" 1992m. Tikrai gerokai daugiau naudos
bus.

"Kaksht"  wrote in message news:irip76$ob1$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.imdb.com/title/tt1104001/

Nepamenu ar buvo kalbeta apie si filma ar ne, bet vistiek paminesiu. Nors ir
senokai jau maciau ji, bet neperseniausiai pradejau klausyt soundtracko, ta
proga padariau isvadas:
- Daft Punk padirbejo super prie soundtacko;
- Filmas vizualine prasme yra awesome;
- kas nematet, paziurekit su gera vaizdo ir garso sistema :)

p.s. http://youtu.be/9btVOc4wZdA