Tema: Re: Jack Sparrow :)
Autorius: bat0nas \(bullka\)
Data: 2011-05-25 09:57:32
Šiaip rimtai.. galima pyzdelinti kiek tik patinka. Bet dauguma vis tiek
palaikys nuomonę, kad labai labai labai keistai atrodo visokių Cam ir TS
žiūrėjimas vien dėl filmo scenarijaus ar filmo autoriaus minties.

Jei kalba eina apie filmų žiūrėjimą per laptopą su kokiom 4.99Lt ACME
ausinėmis spaudžiant pastoviai alt+tab tarp delfi/redtube.com ir windows
media player - na taip.. tokiems ir skirti tie visokie CAM'ai :)

"shimtas kinieciu"  wrote in message

o gal tu pac aik suskraibintis prie o.vaizdasirgarsas? ;)

"mdz"  wrote in message news:iri7ob$r4t$1@trimpas.omnitel.net...

Keista replika.. Jei ką tai aš ir dramas žiūriu minimum 720p + DTS.
Jei nesvarbu vaizdas ir garsas tai unsubskraibink šitą group'są, ir
prisijunk o.books :)