Tema: Re: Jack Sparrow :)
Autorius: mdz
Data: 2011-05-24 22:30:23
Taigi dingsta visas filmo įspūdis žiūrint TS'us visokius.
Niekaip nesuprantu kaip gali būti žmonės nepriekabūs kokybei.. Aš ant 42" ne
tik DVDrip'ų negaliu žiūrėt, bet ir DVD.
Ir garsas pageidautinas DTS. Filmų žiūrėjime reikia visumos.
Taipogi mėgstu žiūrėjimo metu išjungti telefono garsą kad niekas netrukdytų.

Kaip išvis žmogus gali vertinti filmą kai nemato nei filmo kūrėjų numatyto
vaizdo, nei jaučia garsą..

"Name"  parašė naujienų news:irgrhi$k9o$1@trimpas.omnitel.net...

useriui "bullka" buvo smalsu del TS filmu kokybes, tai ir atsakiau kaip man
atrodo situacija ziurint is mano varpines.

O jums pareplikuosiu taip:
Kad pilni torentu saitai locheliu komentatoriu pisanciu prota, kad reikia 1
karta ziureti filma butinai kinoteatre, kad jei neziuresi pvz Avatar (2009)
butinai "3D formatu", o tik varganu "2D formatu" arba jei neziuresi filmo
butinai Blu-ray licenzija, o tik vargana DVD licenzija arba isvis esi
debilas jei ziuri mazesnes kokybes filma nei DVD licenzija ir taip toliau.

O jei atsakant i jusu personalu klausima:
Ne del jusu kaltes susidomejau CAMRip/Telesync(TS) ir kitais formatais, ne
del jusu pastangu ir nustosiu kada nors ziureti tokios kokybes filmus.