Tema: Re: Dar viena rekomendacija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-05-24 15:42:51
    Kad kazin ar kokia motery imponuoja brutali jega, pagalvos manau tik kad dar ja pacia prikuls paemes, daugiau gal ziuri i balansuotas asmenybes, ar protingus, va viena pazystama aupsaugos vienoje imoneje administratore dirbo, kur darbuotoju buvo apie 1000 zmoniu, tai kazkodel i tuos kuvaldas is kuriu 5 is 6 buvo daug visko sportave visai neziuredavo, dar karta paklausiau as jos, kodel ieskai vyro jei tiek daug ju tau po nosim, tai pasake nesinori kazkokio tupo, norisi kad butu protingas :)