Tema: Re: Dar viena rekomendacija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-05-23 13:32:15
Aha turiu ji jau kuris laikas, man irgi nieko, bet man aplamai istoriniai apie tolimuosius rytus labai patinka, ten tiesa daugiau veiksmo nei jame bet jei butu idomu:

Musis Prie chi bi - 2 dalys - demonstruojama senovine kovos taktika, labai ispudingos scenos, bendravimo kultura:

http://www.imdb.com/title/tt0425637/
http://www.imdb.com/title/tt1326972/

Hero
http://www.imdb.com/title/tt0299977/

Jeigu esate domejasi Kinijos istorija, kazkada visa kinijos istorija wikipedija perskaiciau, tai kinija pacioje pradzioje buvo daug smulkiu karalysciu ir po to jas suvienijo i 1 didelia sali Kinija, istorija apie tuos laikus, filmas turi gilia prasme + demonstruoja gera kova.

Hua Mulan

http://www.imdb.com/title/tt1308138/
Nezinau kiek jis istorinis, bet irgi abie senove ir tu laiku karus, labai patiko, vienas is filmu kuriuose rodomos stiprios asmenybes ir ju gyvenimas, kuri paziurejus pats sustipreji moraliskai.

Dabar daugiau i galva neatejo, bet yra ju daugiau.

P.S. Mano straipsnis apie tolimuju rytu istorinius filmus:

http://zulus.lt/go/tolim%C5%B3j%C5%B3-ryt%C5%B3-istorija-ir-filmai

Tiesa ji sakiau dar papildysiu kadanors daugiau filmu.