Tema: Re: "Yuppi Du" subtitrai
Autorius: siaip
Data: 2009-02-28 20:05:50
nu kaip nors priprasim :)
gal ten visai su laiku ir patogu visokie networkai, tipo sudeti thumbnail'ai
kokios manekenes klipo ar filmo treilerio, uzsimanai, spaudi ir is karto
siuncia.. bet as iki siol megau tokius minimalistinius softus, be jokiu ten
pictures ir kt. xujniu..

anksciau kazkada naudojau azureus, bet buvo pastebetas esminis bugas -
suesdavo visa ram'a, jei palikdavai ilgesniam laikui, tai po to kompas kaip
negyvas, ir versiju keitimas nepadejo, tada spjoviau ir perejau ant
utorrent. gal dabar issprende sita nesamone...

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
| Apie tai yra tai, kad as ismeciau naujausia Vuze versija ir susiradau sena
Azureus