Tema: Re: "Yuppi Du" subtitrai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-28 17:00:30
Filmas 1975 metu, bet pernai restauruotas ir parodytas Venecijos kinofestivalyje "ne
konkurso budu". uztai ir atsirado DVD 2008.
  Ta, kur turi galvoj, ne torrentas, as ji susiradau laisvos paieskos keliu Edonkio,
Emules serveriuose.
  jei truputi palauktum as turiu greita Lietuvos teritorijoj shlanga, ideciau .
Arba bandyk rast Edonkyje, Lphante, as veliau prisijungsiu ir tavo kompas pasigaus.
Bet dabar tas kompas su greitu internetu pajungtas i kita tinkla, negaliu greit permest
failo.