Tema: Re: "Yuppi Du" subtitrai
Autorius: siaip
Data: 2009-02-28 16:41:06
mesk ta torrenta cia (turiu galvoje sito: Yuppi Du - Adriano Celentano -
Versione 2008 Da Dvd Originale - Bymigliore82 - 720x404 -  1988Kbps.avi
1.675.637.020 baitu.)

as randu tokia versija:
Adriano Celentano - Yuppi Du (2008) [XviD - Ita Mp3] apie 700 MB

bet man kelia itarima, kodel 2008 metai ? tas filmas yra 1975 metu. kazkaip
nesinori temptis nepatikrinto.

kaip nors paziuresim ir be titru. sueis :)