Tema: Re: The Wrestler (imtynininkas) - Spoileriai
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-19 12:04:38
Pradžia tavo kalbos gera, bet... :) Mano supratimu jis grįžo, nes nebuvo jam priežasties gyventi. Dukra prametė, meilė prametė, dabar nesiklosto, daugiau nieko nemoka... O kaip gyveno kitų akyse žvaigžde (kad ir sena, nostalgiška, perkarusia, bet taip ir nepraradusia savo senojo "aš"), tai ir išėjo žybteldamas...