Tema: Re: The Wrestler (imtynininkas)
Autorius: siaip
Data: 2009-02-19 10:59:12
taip, patiko. man daug filmu patinka. gal cia tik taip sutapo paskutiniu
metu kad lieku nusivyles, nors pries tai tikiuosi daug.
kas man patiko paskutiniu metu ? na tarkim berniukas dryzuota pyzama. Patiko
kim ki duko keli filmai, patiko Revolutionary Road ir t.t.

o jei trumpai tai Wrestleris nedaro ispudzio todel kad is esmes sioje
srityje Rocky is Nr.1 su Stallone.
Visa Rocky epopeja...