Tema: Re: The Wrestler (imtynininkas)
Autorius: siaip
Data: 2009-02-19 10:17:37
"marukas" <marukasTRIMVIENAS@gmail.com> wrote in message
news:gnj3r6$ksp$1@trimpas.omnitel.net...
| Na filmas ir parodo to 'cirko' kaina sio sporto zvaigzdems :) Nera ten jau
| taip ir paprasta tuose ringo spektakliuose vaidinti. O kita filmo puse -
tai
| daugelio sporto(galbut ne tik) zvaigzdziu duokle savo zvaigzdes statusui
:)

man tai visa tai buvo labai pazistama vien jau del to kad per Baltijos TV
kaip ir minejau istisai rodydavo tuos "RAW"... Tau jau tu spektakliu
prisiziurejau daug. Tiesa, cia gal idomiai kad ringe jie ten ir "hardcore"
pavare, atsitempe kopecias, vielas su spygliais, plakatu prisaudymo
automatus naudojo... Nu sakyciau moderniu laiku "seksas" :DD

| Beje, apie pakilima is pelenu tai as ten nieko nepamaciau. Kaip tik
parodo,
| kad 'nothing to loose', nes nieko ir nebeliko zmogui.

taip.