Tema: Re: OT:COM:2 bil i Yomayo
Autorius: niece
Data: 2010-10-29 12:56:56
"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
news:iae5es$a9u$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ir kaip filmas? Pacuku, speju, nebuvo? As vakar namie is principo
> paemiau ir paziurejau Faces of death :) Tiesa sakant mano nuomone apie sia
> dokumentika 100% priesinga nei daugelio ten komentavusiu. Aisku savo
> vaikam ir zmonai (o juo labiau mamai :)) as jo tikrai nerekomenduociau
> ziuret, butu per ziauru, bet kai ten kai ne kurie mire ar vemdavo nuo sio
> filmo - as tikrai nustebes. Nu gal buvo ten pora tokiu momentu, bet siaip
> paemus ten viskas kaip ir normaliai kaip tokio pobudzio dokumentikoj.
> Tikrai nieko as ten neiprasto nepastebejau. Gal jau ir as nenormalus? ;)

Ziurejom 21:30 seansa, tai dalis zmoniu atsijojo, kai tikrino malalietku ID
:) o pacioj salej kino metu tikrai pakankamai efektinga buvo ir niekas
ziureti nemaise. Turbut dar dasideda ir 3D akinukai ant nosies - norom
nenorom susikoncentruoti turi.

O del vemimo, tai kiek zinau kai kas apsiveme neseniai per Paranormal
Activity 2. Gaila, kad pas mus jo nerodys ;(