Tema: Re: OT:COM:2 bil i Yomayo
Autorius: -o-o-
Data: 2010-10-27 17:09:18
as nezinau ka tu vadini ramybe? Paskutiniu metu (paskutinius 3x) kiek buvau
yomajo - ne vieno paco nebuvo su popcornu. O siaip kitais kartais tai ir ten
ir ten yra budave pacukai su popcorn'ais, netgi sakyciau daugiau ju ten, kur
bilietu pries seansa dar budavo, tokie tarkim akropoly vaiksto be tikslo
ir - ai davai varom i kina :) Ir turi jau laime :) I Yomajo jie taip lengvai
jau nepakliuna, nes bilietai jau buna ispirkti pries 4-5 paras. taip, kad
cia dar klausimas atviras kur ju daugiau...