Tema: Re: OT:COM:2 bil i Yomayo
Autorius: Mantulis
Data: 2010-10-27 18:22:08
vieni, eina nes pigiau. Kiti eina, nes ju draugams pigiau. Plius apskritai
jomajo paskatina pavartyt repertuara ir nueit.

Del masofkiu ir popkornu, tai vakar as buvau "the social network" - [pries
tai knyga skaites esu, tai norejau RAMIAI paziuret filma :) pirkau tuos
bilietus, kur/kai maziausia zmoniu... bet siaip jei kokia komedija, tai ta
masofke dar ir geriau...

p.s. siuo atveju pajemiau siuos bilietus, nes tingiu mastyt/uzsakinet/ziuret
koks filmas + gyvenu netoli vingio - atsirado, pavedimas > print > done  ;)

http://www.mantulis.lt