Tema: Re: darbu tvarka
Autorius: Markuz <korshun(SITA_TRINAM)@centras.lt>
Data: 2009-11-13 10:53:33
kaip tik viena kambari ruosiames tvarkyt, nuimsim tas plauso dailylentes ir
desim gipsa-dazysim. Skonio reikalas, bet man nepatinka isvaizda, plius per
~10metu jos siek tiek "pavaiksciojo" ir atsirado mazu tarpeliu, be to dar ir
"traukia" kazkur (bet cia jau musu atveju apsiltinimo nekokybe, kuri lenda
per simtus dailylenciu sudurimu).