Tema: Re: darbu tvarka
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 10:41:02
jei tiesiai prie gegniu tai nieko neduos ir trigubas gipsas. gegnes
vaikshchiodamos lengvai draskys tiek viena tiek du sluoksnius. butinai
naudoti metalinius profilius ir juos sukti ne tiesiai prie gegnes o ant
metaliniu laikikliu tokie kur ish abieju galu atsilenkia, kad kompensuotu
konstrukcijos judejima.