Tema: Re: darbu tvarka
Autorius: dz
Data: 2009-11-12 10:30:25
lygint su bruseliais uzsiknisimas ir siaip sukt ant medzio gipsa  nelabai
gerai...o jei desi profilius tai tada osb jau ant ju nelabai tinka, sukant
ja daznai varztas nesugeba isigilint i plokste, nes istruksta ir profilio +
su gipsu lengviau dirbt. Aplamai reik pirma tinkuot tiek del slapio proceso,
nereik tinko idealiai prileist prie lubu, nes lubu karkasas pasileis zemiau,
beto ant sienu bus reikalingas perimetrinis profilis (jei desi profilius), o
tam jau reik daug maz lygios sienos.