Tema: Re: Butas Jeruzaleje
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-11-16 18:02:43
Dauguma rajonu turi geresnes ar blogesnes vietas,
bet, siaip imant bendrai, tai man labiausiai imponuoja
antakalnio virsutine dalis, zirmunu galas (ant kalno),
lazdynu kai kurios vietos.  As linkes skirti papildomu
tasku rajonams, kuriuose mazauksciai daugiabuciai.

Geriausiai buciau linkes vertinti zveryno dali esancia
arciau vingio parko puses ir zinoma, verkius (bet ten
kaip ir daugiabuciu nera...), valakampius ir turniskes.

Na, dar praleidau senamiesti - bet cia jau kaip kam,
labai priklauso nuo konkrecios vietos, vaizdo, namo,
kiemo ir t.t. - plius, ne visi megsta triuksma, judejima
ir visa ta surmuli, kuris supa nuolat aplink. Kol jaunas
ir is baro kvieti pana 'uzeinam, gyvenu cia uz kampo',
tai ok, bet kai nori saugiai vaikus i gatve isleisti saugiai
pazaisti, tai jau ir nebe taip patraukliai tas senamiestis
pradeda atrodyti. Kur dar sena santechnika ir kaimynai
neturintys pinigu (ar nenorintys) susimesti ant bendro remonto...