Tema: Re: Butas Jeruzaleje
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-11-13 10:22:00
na, galima ir nesudetingai sutvarkyti. Sudedi duris po 300lt
i kambarius, perdazai sienas (ar isklijuoji tapetais), sudedi
kilimine danga ir jau butas "vizualiai pabrangsta" taip ant
kokiu 20k, nors i kokius 5k drasiai tilptum.  Langu ir lauko
duru keitimas, vonios, tualeto, virtuves remontas cia jau gali
kainuoti dar tiek pat, na dar + kazkokie baldai minimaliai ir
jau gaunasi 15-20k Lt uz papigejska remonta, o jei daryti
normaliai, tai ir kaina x 2...