Tema: Re: Butas Jeruzaleje
Autorius: nexus
Data: 2009-11-09 21:46:17
sunku man su Vilniaus rajonais :( uztat ir klausiu koks vilnieciu
poziuris i ta rajona, ta pradsme lengva buta isnuomot/parduot siame rajone?

As asmeniskai kai praejes kryziaus kelius namo statyboje izvelgiu daug
vargo remontuojant nuo "0" kas man ir nelabai patinka...bet jei tai
kaina verta griecho tai gal dar. Mano nuomone 100 000/110 000 Lt butu
kaina gera suremontavus normaliai atsistotu iki dabar prasomos, tada
butu variantas, bet cia kita kalba...
Kiek suprantu is ryto i sio rajono ne pyragai isvaziuot kaip ir gryzt po
darbo, idomu kaip rajonas vagysciu is masinu prasme, gal turi kokia
padidinta rizika?
Masina pastatyti vakarais???
Del nuomos atsipirkimo, tai cia tik laikinai, poto ten gyventu normaliai
pats, tiesiog reikia kazkur saibas investuot.
Gal siaip kokiu rekomendaciju rojono prasme uz panasia kaina pateiktumet
buciau dekingas.