Tema: Re: el. suktuvas-greztuvas
Autorius: Sharp
Data: 2009-11-06 11:17:52
dabar metabo kazkuria dali irankiu P.R.C gamina. Ka ash zinau, gal tai
itakos kokybei ir neturi,
bet kazkaip nesitikejau to... Turiu technikono laikais pirkta metabo BST12
tai jis man patogesnis nei
naujovishki. ir tas senasis dar made in Germany. gerai aishku kad neslepia
jog gamina PRC.
man tie naujieji metabo suktuvai kazkoks bishki nesusipratimas...  bet cia
reik paciam palaikyt,
pavartyt ir nusprest. Yra pas metabo ziauriai patogiu suktuku, bet kad jie
apie 1000LT...