Tema: Re: Q: el. suktuvas-greztuvas
Autorius: Icetom
Data: 2009-11-05 17:01:14
Aš šiaip ir niekada nebuvau dirbęs su tokiu įrankiu, kol nereikėjo padėti
surinkti metalinę konstrukciją iš metalo su l. daug fiksavimo taškų.

Buvo dvi Makitos, kaip supratau daugiau iš Pro serijos. Viena kiek
silpnesnė, kita galingesnė. Su ta silpnesne, man asmeniškai buvo žymiai
smagiau dirbti - t.y. ranka mažiau vargo. Nes teko ir į viršų iškėlus ranką,
ir apačioje laikant.

Tiesiog, norėjau patarti atkreipti dėmesį ir į produkto svorį.