Tema: Re: Q: el. suktuvas-greztuvas
Autorius: Julius
Data: 2009-11-05 21:22:05
Makitos patronai gaidžiai,-atsisukinėja sudirbus sankabai. Be to reverso
jungiklis nalabai patogiai padarytas.
Rekomenduoju Hitachi. Yra toks komplektas žalias su juodu ; suktukas,
prožikas ; du akumai;pakrovėjas ir čiumudanas.
Drožiu darbe jau keturi metai, nukritęs buvo kokius 5000 kartų. Rankena
achjitelnai patogi ir reverso jungiklis labai vietoj.
Akumai laiko po pora dienų.  Žadu ieškoti kito tokio, nes vėliau jau
nebenusipirkt.

"GBF" <linas@vilkija.org> parašė naujienų
pranešime:hcv2fi$hlt$1@trimpas.omnitel.net...