Tema: Re: Q: Kodėl grindiniam šildymui būtina žemos temp. vanduo?
Autorius: Aras
Data: 2009-11-05 13:00:32
Jeigu įdomu, į II aukšto radiatorių kolektorių ir į I aukšto grindų kontūrų kolektorių ateina 70 laipsnių. Ir taip jau penkta žiema bus. Grindys neįšyla tiek, kiek norėtųsi. Ant grįžtamų vamzdžių kontūruose stovi reguliavimo "galvos" (kaip ant radiatorių). Tai man ir įdomu ar pastatęs ant grindinio kolektoriaus pamaišymo mazgą aš sutaupysiu dujų?
Spėju, kad nelabai, nes tada katilas turės dažnai junginėtis ir šildyti vandenį, kad palaikytų grindyse normalią temperatūrą.
P.S. Katilas turbodujinis, junginėjamas automatiškai nuo vidaus temperatūros.