Tema: Re: Kodėl grindiniam šildymui būtina žemos temp. vanduo?
Autorius: krx
Data: 2009-11-05 11:58:21
Esmė paprasta - per mažas efektyvumas.

Bet kuri šildymo sistema veikia tuo efektyviau, kada šildymo, saugojimo,
perdavimo kontūro temperatūra kuo mažiau skiriasi nuo aplinkos.
Kompensuojama didesniu debetu. Jei tik yra galimybė visada geriau yra
mažesnis t-rų skirtumas ir didesnis debetas. Ir tik išnaudojus debetą iki
maksimumo verta galvoti apie t-ros kėlimą.