Tema: Re: medinio namo apšiltinimas
Autorius: kg
Data: 2009-11-05 15:05:39
ash nepriesh kad ja naudojat
ash nemanau kad tai blogas sprendimas
ash tiesiog prieshtarauju frazei "manau ekovata yra ekologiskesnis
sprendimas nei akmens vata"

Austrijoje tai tikiu kad yra produkcijos kontrole
Ir kad gamintojas garantuoja jos sudeti
Bet tik ne Lietuvoj :)

o kodel manai kad nebuna tikrai ekologishku apshiltinimo medzhiagu

pasizhiurek
http://www.thermo-hanf.de/front_content.php?changelang=2
http://www.steico.com/index.php?start=02&PHPSESSID=1b714a220fc263e0830f8d7b30cb9e63
http://www.isolina.com/gb/default.cfm