Tema: Re: medinio namo apšiltinimas
Autorius: bzik
Data: 2009-11-05 15:01:31
Visam pasauly musiska ekovata nuo seno zinoma kaip celiuliozinis apsiltinimas (Cellulose insulation). Eko, nebutinai ekologiskuma tiesiogine prasme reiskia. Ekologiska buna pvz.:
- pakuote, kuri suyra
- pagaminta is antriniu zaliavu (apie ka ir kalbama angliskuose psl.:Cellulose has the highest recycled content of any insulation available. By example, fiberglass has a maximum amount of 30% recycled content.)
- elgsena, kuomet rusiuojamos buitines atliekos