Tema: Re: medinio namo apšiltinimas
Autorius: John Smith
Data: 2009-11-05 14:49:55
Kiek suprantu ekovata gamina is laikrasciu, kitokia makulatura jiems
netinka. Pvz Austrijos gamintojas deklaruoja kad gamybai naudoja tik
neskaitytus laikrascius - info is parodos.
Gamyklose manau egzistuoja zaliavu ir produkcijos kokybes kontrole, juk ne
garaze kinijos gludumoje ta ekovata gamina.
O siaip nemanau kad buna tikrai ekologiska apsiltinimo medziaga, todel
ekovata sodyboje naudojau kaip man geriausiai tikusi sprendima del kreivu
sienu ir paprasciausia buda apsiltint palepes grindis.
Ekologiskumas (gal tik isivaizduojamas) buvo tik papildomas pliusas.