Tema: Re: kurenimas dyzeliu - nuomones?
Autorius: eciffo
Data: 2009-10-24 11:05:26
As pirkau kainom,kuriu siandien neber tada kainavo 2400.Simet tuos katilus
pirkosi keli zmones,bijau apsimeluot mokejo kazkiek  virs 3000.
Katilo komplekte yra progamuojamas savaitinis patalpos termostatas.Katilas
turi karsto vandens ruosimo kontura.
Jungiant prie sistemos tereikia dasipirkt du daiktus- cirkuliacini siurbli
ir issipletimo inda.Katilo aprisimas nulinis,pajungimas analogiskas
boilerio,ir vien ant to susitaupo tukstanis-kitas lyginant su kieto kuro
katilo instaliacija.
Pries 15 minuciu islydejau Statoilo benzovezi is kiemo,prabuvo jis pas mane
15 minuciu.Pildant talpa nenulasejo nei vienas lasas.