Tema: Re: kurenimas dyzeliu - nuomones?
Autorius: kg
Data: 2009-10-23 12:19:09
:)
kiekvienam neitiksi ir kiekvienas turi savo skoni (o gal tiksliau neturi ish
vis jokio)
ypach zhinant tavo pozhiuri i aplinka ir pasauli :)

man asmenishkai tai skaniai ir sveikai buna tik namie
arba namie pas kai kuriuos mano draugus

net ir pas broli restorane man netinka ir ten ash niekada nevalgau, nors
zhinau kaip ten atsakingai zhiurima i maisto gaminima, kur ieshkoma ir
perkami produktai, kokio shviezhumo ir kokie gurmanai tam reikalui vadovauja
ir nenorek skaniai ir sveikai pavalgyti uzh 10 ar 20 lt
kai atsiras nors dalis lietuviu kurie pietums sutiks ishleist bent 50lt
atitinkamai ir maisto kokybe pasikeis :)

o apskritai lietuviai maisto srityje yra visihki impotentai, del to kad jiem
skanu tik cepelinai, kugelis, shashlykai ir mesa mesa mesa :)
ish to pachio restorano beveik kasdien imu maisto likuchius savo shunim ir
matau ka valgo ir ka megsta lietuviai tie kurie valgo viesho maitinimo
istaigose :)
arba shiemet su vienu draugu i Galinta nuvazhiavom nusipirkt geru ryzhiu
(Basmati, Jasmine ir pan), tai pirmiausiai nustebau kai suzhinojau kainas,
pas juos pasirodo beveik 3 kart pigiau nei maximose ir iki visokiose
o kai paklausem kodel kokiu nors avinzhirniu, azijietishku leshiu ir pan
nevezhat - tai irgi atsake, kad lietuviams maistas yra gyvenime paskutineje
vietoj ir jiem nieko nereikia - jiem geriau pigiai
ir tipo pasake kad jie Jasmine ryzhiu Lietuvoj per metus parduoda tik 1
tona, mes su draugu nupirkom po 50kg :) Deshimtadali Lietuvos gaunasi. Nu
ash tuom nepatikejau, o gal jie susimaishe ar ash kazhka ne taip supratau :)
bet lietuviu pozhiuris i maista tai man aishkus :)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4535 (20091023) __________

http://www.eset.com