Tema: Re: kurenimas dyzeliu - nuomones?
Autorius: eciffo
Data: 2009-10-24 00:27:53
Nu as pvz zinau,tobish esu tas pats rtlas..Pernai metu lapkriti dariau
eksperimenta-sildziaus tik kitaiska kondiske.Namei (150 m2)laikiau 21-22
..Elektros  kodiske sunaudojo uz 150lt kitaip 1lt/1m2.
Del dyzelio:Ederlich katilu kurenuos as is 2 mano draugai, 4tas zinomas
zmogus naudoja Prothermo katila.
Visu   namu (rekonstruoti sodnamiai) kuro sanaudos panasios, svyruoja
  ~10-15 ltr/1m2 sezonui
Marius (is sios konfos zinomas zmogus,jo kontora atstovauja siuos katilus)
sake kad Ederliche besidevincios dalys -danfoso purkstukas ,(nepamenu
kainos,vadinas kapeikine detalea) imanoma gaut ta pacia diena.Daugiau ten yr
siurblys  kainuojantis kelis simtus,taip pat gaunamas poros dienu begy,bet
anot  Mariaus siurblio dar niekam neprisireike ybo resursas didelis o kad
uzlenkt reiktu pasistengt paciam.
Tokia pacia info radau rusu forumuos,sneka kad negenda nifyga,ten tie
katilai vadinasi KDB arba Navien,arba Saturn (gamintojas KDB
boiler,koreja).Katilu silumokaiciai nerzaveika,ir siauraakiai
sako  life time garanty,alia cia jau dzn,laikas parodys

Kuro uzpildymas: vakar internetu apmokejau uz kuba dyzelio Statoile,siandien
skambino kad rytoj ryte atvaziuos benzovezis.
Del kurenimo kainos  -metus rukyt pinigu kisenej liks daugiau nei kurent
malkas vs dyzelis/

Zodziu man tas dalykas tik pozityvas ir KK prisimenu kaip kosmara.
Lieka laiko ivairiems kreatyvams aka aliejiniai degikliai,pasivezinimai per
pusnis motoroleriu ir pan :)