Tema: Re: kaip blogai gyvent perkunkiemy...
Autorius: servisas
Data: 2009-10-23 09:26:02
Patikek. Geriausiai, kai gali paskaiciuoti viska, nes turi suvartotas dujas
ir zinai, kiek buvo ikista silumines energijos i katila, ir kiek jos surado
skaitiklis.
Galiu pasakyt, kad katilines naudingumas svyruoja nuo ~25 iki ~330 proc.
Paprastai dideli procentai gaunas del neteisingo sumontavimo, taciau ji is
pirmo zvilgsnio sunku pastebet.
Apskritai, jei viskas normaliai irengta ir isvalyti srauto davikliai (jie
uzsinesa, ir del to labai maza debita aptinka), katilines naudingumas
(silumos skaitiklio rodomas kiekis/duju inesta siluma) svyruoja nuo ~70 iki
~125 proc. Visi skaitikliai su patikrom.