Tema: Re: kaip blogai gyvent perkunkiemy...
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-22 15:33:13
taciau yra kita beda...
jei kazkas nesusimoka- bendrija vis viena turi moketi tiekejui pagal ivadini.
ir jei atsiranda laiku nemokanciu - susidaro "skyle" to menesio biudzete. tam vat reikia kazkokio "amortizacinio" fondo.
Galutiniai taskai ant I sudeliojami sildymo sezono pabaigoje...
O su sucher/mucher IMHO pas mus nelabai...- jei nesumokesi- kaimynai uz tave susimoketi tures... Paskui gali buti baisu ir i laiptine vakare iseiti...