Tema: Re: kanalizacija kriauklei
Autorius: Ostapas
Data: 2009-10-22 10:13:26
--
pax vobiscum

"E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message news:hbovje$oi8$1@trimpas.omnitel.net...

> del tavo sienos stiprumo rekomenduociau strabuotis tik vienoj pusej.
su sienos stiprumu viskas OK. Tokiu atveju štrabuojama būtų ne toje pačioje vietoje - galėčiau sau leist kokius 20-30 cm patraukt. Be to, vertikalus 5-6cm pločio/gylio štrabas sienos gausiai nesusilpnins - iš esmės apkrovos vertikaliai eina.

> ausktis
> priklausomai koki balda statysies, siaip dazniausiai sifonas ties 60 nuo
> zemes paliekamas.
Baldai daug maž turi standartus, kurių mintinai nežinau. Todėl ir klausiu.

>dar klausimas o nafik ish viso kelt? palik angas grindyse,
Klausimas kam reikia kelti nesvarstomas. Priežastys - aš taip noriu.

> o kai statysi baldus galesi belenkokiu vamzdziu vesti. Pas mane i 40 tuka
> paleista 1 kriaukle + skalbenke. viskas veikia puikiai.
Mano atveju vanduo bėgs daug nešvaresnis - su riebalais ir panašiais šūdais.