Tema: Re: kanalizacija kriauklei
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-10-22 09:54:38
del tavo sienos stiprumo rekomenduociau strabuotis tik vienoj pusej. ausktis
priklausomai koki balda statysies, siaip dazniausiai sifonas ties 60 nuo
zemes paliekamas. dar klausimas o nafik ish viso kelt? palik angas grindyse,
o kai statysi baldus galesi belenkokiu vamzdziu vesti. Pas mane i 40 tuka
paleista 1 kriaukle + skalbenke. viskas veikia puikiai.
--
E=MC^2