Tema: Re: problem: slampa lubos
Autorius: svk
Data: 2009-10-22 09:04:14
Man buvo sakyčiau atvirkštinis variantas, tik jau nepamenu sezono: visi
vamzdžiai buvo izoliuoti ir todėl būtent šalto vandens vamzdis emė
rasoti ir tada ta izoliacija vanduo atbėgdavo iki katilinės ir ant
posūkio vanduo ne tai kad lašėdavo, bet bėgdavo. Nuplėšėm izoliaciją
katilinėje ir kiek dar pasiekėm - daugiau nemačiau nė lašelio.