Tema: Re: problem: slampa lubos
Autorius: Jesus
Data: 2009-10-22 08:56:17
katilinej silciausia is viso namo. joj katilas su neizoliuotais vamzdziais +
gyvatukas yra + grindyse is ten iseina visi vamzdziai i kolektorius tad
galima sakyti grindinis sildymas katilinej yra. zodziu katiline silta ir as
atmesciau kondensata kaip versija... nesitiki man kad tiek suslapintu
kondensatas

slegis kaip sakiau nekrenta katile. o jei KV vamzdynas kur leidzia kaip
ieskot?

jesus