Tema: Re: Energija taupancios lemputes - kas nusimano?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-02-25 13:34:36
Tai jei už tokią lemputę reikia mokėti 30-40 Lt, o aš ją deginu apie 32-40
val. per savaitę, tai ji man atsipirks po kokių 12 mėnesių. Be to, man
reikia 10 tokių lempučių, tai investicijos dabar didelės.
O gal kas nors turi failiuką ar linką, kuris leistų tiksliai palyginti
pinigų srautus tarp kaitrinės ir taupančios, kur galėčiau įrašyti du
tarifus, valandas per mėnesį, pačių lempučių kainą, tarnavimo trukmę. Tada
galėčiau tiksliai pasiskaičiuoti, kada atsipirks :-)