Tema: Re: Energija taupancios lemputes - kas nusimano?
Autorius: aviliux
Data: 2009-02-17 13:23:25
    beto pardose firminem yra keitimo garantija (dazniausia pusmetis), o noname - ne (buvo bajeris pries pora men kai man kaitrine Philips 25W senukuose prieme atgal. Is keturiu pirktu vienu kartu, vienodu, namie viena dege tik 10sek, poto pyst ir ner)

    O kaip Osram? Jie pradejo dalint 3 metu garantija, Ermitaze berniukas vaiksciojo, pasakojo kruopsciai ir bukletus kiso