Tema: Re: Energija taupancios lemputes - kas nusimano?
Autorius: Julius
Data: 2009-02-16 19:16:32
Pirmą Osram'o taupią lemputę nupirkau už 36lt 97.11.21.
Ji dar dirba ir junginėjama buvo gana nemažai.
Per tuos metus turėjau daug visokių lempučių ir supratau,kad skūpus moka
kelis kartus.
Pigios lemputės turi kaitrinį paleidimą(tokį kaip ilgų dienos šviesos lempų)
ir jos nemyli dažnų junginėjimų. Brangios gerų gamintojų lemputės turi
elektroninį uždegimą ir joms beveik dzin kaip tankiai jas junginėsi.
Kas liečia šviesos temperatūrą,tai man labiau patinka gelsvesnis atspalvis.
Tame spektre aplinka būna naturalesnė.
Taip kad Niccolo siūlau netaupyti ir pirkti iškart geras.

"Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:gnc1ol$gjd$1@trimpas.omnitel.net...