Tema: Re: suktuvas
Autorius: monaxas
Data: 2009-02-16 13:51:32
Va būtent, perėjo per mano rankas Panasonikų bent du modeliai, keletas makitų įvairaus kalibro, hitačių keletas... Nu veikia: pas vieną tas nepatogu, pas kitą anas. Neesminiai skirtumai prie kurių priprantama, bet visvien žinai, kad gali būti kitaip.

Labiausiai tai užknisa, kai išsirenki kokį pobrangį daiktą ir išlenda kokia nors vaikiška liga jam arba sulūžta kaip koks pigus kitaicas. Čia kaip nešiojamuose kompuose: arba imi thinkpadą titaninį už belekiek pinigo, arba filosofuoji kokį gerą kainos ir kokybės santykį pasiėmei...Bet vat kompromisas koją pakišo.