Tema: Re: suktuvas
Autorius: RaR
Data: 2009-02-13 12:40:12
Turiu kazkoki skill'a su dezute ir antgaliu kopmplektu, irgi, atrodo, 12V - tai vienas labiausiai nevykusiu mano prietaisu. Is pradziu buvo lyg nieko, bet labai greitai jo akumuliatoriai pradejo nelaikyti, pasikeisti neaisku kaip. Siaip labai silpnas. Kai reikia isimti antgalius, tas mechanizmas gerai neveikia, daznai pirstu galais reikia smarkiai ji traukti. Patys antgaliai gan minksto metalo. Tam komplekte jie supakuoti irgi labai nevykusiai, reikia pasaliniu prietaisu, kad juos istumti is tu stoveliu. Zodziu, taip ir toliau suku rankomis, o jei labai stipriai reikia, tai antgali imontuoju i paprasta elektrini grazta. Tas skilas visada buna issikroves, turi krauti kelias valandas, isuki pora varztu - ir vel krauti, o jei ka sunkiau - is vis nepasuka.