Tema: Re: suktuvas
Autorius: Agro
Data: 2009-02-13 14:59:22
Siltinom medini nama, reikejo suktis bruselius 5x10cm, tai pragrezdavom
bruseli 10cm tada sukdavau medvarzti 15cm per bruseli prie medinio namo
fasado. Tam reikalui sunaudojau du tokius Skilus 12v, kiekvienas dar su
dviem akumais, visi nusmigo galu gale. Per bruseli dar persukdavo medvarzti,
o toliau uztekdavo jam kvapo tik keliems varztams. Paskui dasukdavau su
paprasta drele su laidu, nors ir labai nepatogu. Pakrovimo laikas be proto
ilgas, momentas mazas, raso kad 9 Nm max, bet ir to turbut nera. Pardavejai
dar siule imti Skila su 18V, bet kita karta pirkciau verciau Bosh su Li
baterija, greit pasikrauna ir galingas sukimo momentas. Nusivyliau Skilu,
net klijus maisau su latviska drele, nes su Skilo drele su laidu taip pat
neimanoma dirbti, gerai pakrovus ja, pradeda rukti...
Agro