Tema: Re: Dulki siurbliai
Autorius: Termukas
Data: 2009-10-13 23:00:13
"Arturas langucentras.lt" <arturas@langucentras.lt> wrote in message
news:hatit9$608$1@trimpas.omnitel.net...
> epica aka duliu siurblys ish senuku uz 1480lt 2 metus ir ko tik as
> nesiurbiau
> klausiu nes turiu ir tokiu dalyku nesu dares todel sek klausimai ....
> pliusas kad pofig ka susiurbi vandeni nevandeni ar ect
> paemiai ishpylei ir okk
>

> "Pirkdamas siurbli su vandens filtru nusiteik vandens dezes"
> ..... Q:...kodel reikia?
Todel kad reikes plauti ta deze

> "ir kitu detaliu"
> ..... Q:...kokiu detaliu?
Pvz karseris DS5500 turi keleta pertvaru vandens dezej, kurios papildomai
padidina atstuma iki ismetimo.(ziurek apacio siurblio pjuvi ir suprasi apie
ka as)

> "plovimu po kiekvieno plovimo ir dziovinimo"
> ..... Q:...Kam dziovinti pasakyma man?
O kam slapia sukist atgal i siurbli ir kad ta dregme eitu laukan per
ventiliatoriu ir dar dezej uzsilikes vanduo rugtu ir augintu kokia
fauna/flora.

> "Taip pat i vandeni pilamas antiputokslis, kuris nera jau ir pigus"
> ..... Q:...kiek jis kainuoja ?
Tiksliai nepamenu bet uz 0,5 l buteli apie 50-60lt

> "bet jis neleidzia vandeniui perdaug suputoti prisirinkus dulkiu, nes jei
> per daug suputotu, suslaptu
> itaisytas kiseninis filtras ir pradetu traukt vandeni i ventiliatoriu"
> ..... Q:...nu blin afigenai  o pas mane tai yra auto apsauga , tiesiog
> ishungia ir einu ishpilu

jei yra apsauga visuose siurbliuose tada nera komentaru, jei nera tada kai
kuriuose gali baigtis jablinkst su ziezirbom.