Tema: Re: Dulkių siurbliai
Autorius: Arturas langucentras.lt
Data: 2009-10-12 00:32:26
epica aka duliu siurblys ish senuku uz 1480lt 2 metus ir ko tik as
nesiurbiau
klausiu nes turiu ir tokiu dalyku nesu dares todel sek klausimai ....
pliusas kad pofig ka susiurbi vandeni nevandeni ar ect
paemiai ishpylei ir okk

"Pirkdamas siurbli su vandens filtru nusiteik vandens dezes"
...... Q:...kodel reikia?

"ir kitu detaliu"
...... Q:...kokiu detaliu?

"plovimu po kiekvieno plovimo ir dziovinimo"
...... Q:...Kam dziovinti pasakyma man?

"Taip pat i vandeni pilamas antiputokslis, kuris nera jau ir pigus"
...... Q:...kiek jis kainuoja ?

"bet jis neleidzia vandeniui perdaug suputoti prisirinkus dulkiu, nes jei
per daug suputotu, suslaptu
 itaisytas kiseninis filtras ir pradetu traukt vandeni i ventiliatoriu"
...... Q:...nu blin afigenai  o pas mane tai yra auto apsauga , tiesiog
ishungia ir einu ishpilu