Tema: Re: Dulkių siurbliai
Autorius: ZRimaZ
Data: 2009-10-11 14:25:00
max 1200-1500, bet cia jau uz super duper.

Jus man pasakykit, plaunantis siublys yra tikrai gerai, ar tik kaip
navarotas pasigyrimui, kad turi plaunanti? ;) Lyg ir gerai butu plaunantis,
bet nesu naudojesis tokiu, tai kolkas neturiu nuomones... Realiai jis tikrai
nuplauna? Tik plyteles/ kieta pavirsiu, ar ir kilimus? Chemija brangi?
Plauna saltu ar pasildytu vandeniu, ar kokiais nors garais?

Kas visgi geriau - su vandens filtru ar maiseliais. Su maiseliais tai jau ne
vienas siurblys sudevetas, todel kaip ir zinau, kas tai per daigtas, o vat
tu visu cikloniniu ir su vandens filtrais...Eksploatacija sudetingesne?
Brangesne/pigesne?

Ai, dar vienas noras - ar yra koks nors siurblys, kuris istvertu ir
statybiniu dulkiu siurbima? Ta prasme, ne kasdiein ar profesionaliai, bet
kartais prireikia pasiurbti kokio statybinio darbo namuose dulkes, siurblys
namuose yra, o nesinori jo nuzydyti....