Tema: Re: Spintos stumdomom durim
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-12 13:57:36
iš besislapstančio bedarbio emigranto gali bandyti išsiieškoti - sėkmės tau.:)

Kaip ir sakiau, geriau uždaryti savo bordelį kuriam laikui, kad visi šiuolaikiniai gudrūs kriziniai klientai eitų bankrotinti kitas įmones. Pešiokit tas kitas įmones. Apie algų formavimo principus dabar nevesim ekonomikos pamokėlių. Galit rasti pigesnių statybininkų, o galit - kokybiškaiu dirbančių. Ar jums reikia medžio šmoto, ar svarbu kokybė+laikas?